Priser og praktisk information

Datoer for rollespil i 2019:

Lørdag d. 23. februar
Lørdag d. 16. marts
Lørdag d. 27. april
Lørdag d. 25. maj

Uge 28 – SFA (Sommerferierollespil)

Lørdag d. 24. august
Lørdag d. 21. september
Lørdag d. 26. oktober
Lørdag d. 16. november

Datoer for rollespil i 2020:

Lørdag d. 22. februar
Lørdag d. 21. marts
Lørdag d. 18. april
Lørdag d. 16. maj

Uge 28 – SFA (Sommerferierollespil)

Lørdag d. 22. august
Lørdag d. 19. september
Lørdag d. 24. oktober
Lørdag d. 21. november

Mødested:
Vi mødes ved Skovvejens skoles parkeringsplads og går sammen ind i spilområdet kl. 11:00.
Adresse: Skovvej 55, 2750 Ballerup
*Bemærk at sommerrollespillet bliver afhold på Kildesvinget 36, 2750 Ballerup.

Tid:
Der er tjek-ind fra kl. 10:15 og spilstart kl. 11.00.
Kampagnen slutter kl. 15.30. Herefter er der offgame kampe fra 15:30-16:00.

Kl. 16:00 siger vi tak for i dag.

Pris:
Det er gratis at deltage, hvis man er medlem af foreningen. Læs mere om medlemskab her.
Det er dog muligt at prøve at være med, en enkelt spilgang, for 100 kr. Bliver man medlem herefter, har man betalt 100 kr. af medlemskabet og skal blot betale det resterende beløb. Det vil sige, at hvis medlemskabet koster 300 kr., skal du betale 200 kr. for at blive medlem.

Mad:
Det bålmad, som vi laver, må under ingen omstændigheder betragtes som en erstatning for et måltid. Det er udelukkende med for at give indhold i spillet. Der kan derfor ikke garanteres, at der er nok til alle. Husk derfor at medbringe mad selv.

Medbring:

  • Drikkelse (min. ½ liter).
  • God madpakke, evt. med frugt/snacks.
  • Evt. rollespilsudstyr, våben og rollespilstøj.

Låneting:

Til vores kampagne har vi flere forskellige ting, som du kan låne.

  • Du skal have en kofte, som du låner af os, så man kan se, hvilket hold du er på.
  • Du kan låne et sværd, hvis ikke du har et selv.
  • Nogle hold tilbyder skjolde, som du kan låne.
  • Nogle hold tilbyder også andet påklædning, såsom hovedbeklædning, som du kan låne.

Hvordan vælger jeg hold?

Det er sådan, at vi har lavet nogle hold til vores rollespil, som du kan være på. På holdet vil der altid være nogle frivillige/voksne, der styrer holdet. Disse kan du altid gå til, hvis du har brug for hjælp.

Når du kommer ud til vores rollespil og har checket in, vil der stå nogle frivillige med nogle kasser fyldt med kofter. Her vælger du et hold, ved at vælge en kofte. Du kan eventuelt læse om holdene her.

*OBS der vil typisk være 20 pladser på et hold, og hvis et andet hold stadigvæk har pladser, går vi ud fra først-til-mølle-princip.